21 de gener 2012

Em dónes força

Em dónes força



Quan estic trist i els ànims tinc per terra,
quan no he previst que el cor em tracti així,
jo vull sentir la força que tu em dónes
i que estem junts fins que arribi la nit.

Em dónes força per superar els obstacles,
em dónes força per creuar l’oceà.
Sóc tan fort quan dintre meu et sento.
Em dónes força per sempre et vull amb mi.

Versió Cantada per Sergio Dalma i l'escolania de Montserrat per la Marató de TV3 2011 de la cançó 
You Raise Me Up del compositor norueg Rolf Løvland del grup Secret Garden i lletra del novelista irlandès Brendan Graham. És una cançó basada en una melodia tradicional irlandesa.
S'han fet moltes versions d'aquesta cançó com:
  • Grup Westlife 2005



  • El grup Celtic Woman 2007  



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada