06 de novembre 2016

Fandanguet

 BALL Associació Cultural Va de Bot. Ballada Mercé 2016. Escenari Plaça de Catalunya.



Fandanguet

  • Tu vols olvidar, Gileta,
  • i, si vols, ho podràs fer;
  • jo, si volgués, no podria,
  • no voldria, si pogués.
  • Podràs, perquè no volies,
  • jo no puc per tant voler,
  • però fes tot lo que vulles,
  • jo faré lo que podré.
  • Si ton cor m'anomenaves,
  • jo deia que eres lo meu;
  • tu menties d'enganyosa
  • i jo d'enganyat també.
  • La veritat i mentida
  • de mon cor trist i del teu
  • tu la dius i no la sentes,
  • jo la callo i la patesc.
  • (I pus que vols olvidar-me,
  • adéu, bella ingrata, adéu.
  • No sabré mudar-me, no,
  • no, no. Sí, morir sabré.
Tramudança  
  • Vint-i-5
Música: Rafel Duran.
Lletra: "La Gileta" de Francesc Fontanella i Garraver (Barcelona, 1622 - Perpinyà 1681/85)
Arranjaments: Francesca Adrover.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada